Andre&Gerard.reismee.nl

Brasil Tropical......we zijn in het paradijs...

Na vertrek, verliep de reis voorspoedig....nou ja; we landden wel op een woestijnplaat in de Atlantische oceaan om bij te tanken...(het eiland Sal, een vd kaapverdische eilanden).

Inmiddels zijn we in het ons bekende Pipa terecht gekomen en hebben we ons chalet gevonden; we zijn al helemaal gesetteld...

Ja, het hangmatje hing klaar...en een duik in het zwembad is vooral s'avonds een lust. Vooral na al de Mojito's, Caparinha's en vino branco.....(hik)

We hebben ons 'praia Amor'-strand weer gevonden......

En zijn er weer verwelkomt met de bekende 'coco' en lunch...

Het surf-strandje heeft nog zijn zelfde charme als voorheen...

En ook onze ochtend- en avond-bezoekjes zijn er weer.....

Is dit niet het geweldigste plekje op aarde??....

Een diepe zucht,,,

na zo'n lange vlucht.

Maar weer in in het fantastische Pipa te Brazil

waar het ons 4 jaar geleden ook zo goed beviel.

Gerard kan weer bijsnurken

en aan zijn 'coco' lurken....

En een wandeling over het oneindig stille strand

doet me bedenken; ik ben in het paradijs beland....

Gusto muito a vida em Pipa (ik hou van het leven in Pipa)

Muitos beijos e um grande embraca (veel kusjes en een grote knuffel laat ik jullie na)...

Groetjes van twee Pipa(o)-cowboys ....

Reacties

Reacties

Marja Nijhoff

Wauw, mannen jullie hebben het goed voor elkaar
kan me voorstellen dat het op jullie Pipa genieten is

lekker hoor,
veel plezier toegewenst.
lieve groet
Marja

paulien

Ik wou dat ik bij jullie was. Geniet lekker van alles.
Beijos

paulien

Trouwens ben je mijn collegaatje die zich daar gesetteld heeft al tegen gekomen ze heet angeli, ze heeft een geitenhuisje gebouwd en haar dochter heeft een klein restaurantje drink tentje aan het strand zij is nederlands hij is een brazaliaan. Mocht je ze tegenkomen doe ze de groeten. tchau

Monique

Kijk, dat is echt vakantie...wat zullen jullie genieten!!
enneh. btw... nice poetry Andre..!!
mooie strande, super zonsondergang.. kunnen Gerard en jij samen aan de capoeira!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!