Andre&Gerard.reismee.nl

Help!!!....Is er een dokter in de zaal????...

Tja; een ieder die wel eens eerder onze (reis) anekdotes volgde, weet dat als Gerard en ik iets plannen, er altijd iets bijzonders gebeurd of misgaat....(waar iedereen achteraf hartelijk om kan lachen).

En ja hoor; het euvel is geschied......

Krijg ik twee dagen voor vertrek een sms-je; onze 'Abraham' ligt doodziek, al klappertandend, met hoge koorts in zijn bedje!!

Neee!!! Het zal me toch niet gebeuren, dat 'Abraham'van alle zenuwen en stress voor het 'bungiejumpen' het ziekenbed prefereert.......

Het is niet de eerste keer dat onze huidige 'Abraham' en voormalig 'brokkenpiloot' het presteert een annulering te veroorzaken ( zie foto)..........

Hahaha....laten we hopen dat onze zieke dit keer sneller revalideert, zodat het verrassingsreisje doorgang vindt......nog immers één dagje te gaan, voor de 'sprong' !

'Abraham' weet het weer spannend te maken

door een dag voor vertrek, ziek te geraken.

En in plaats van te 'bungiejumpen' in Maastricht

liever in zijn bedje ligt.

Nou, dan trek ik wel mijn uniformpje aan

om met de dampo en pilletjes klaar te staan!

Want zeg nou eerlijk; waar vind je zo'n vent

die voor een 'sprong in het diepe' wegrent!

Gebeuren wat gebeurt; de verrassing gaat door

de 'sprong in het diepe', we gaan ervoor!!!!

groetjes, de wijkverpleegkundige.....

Reacties

Reacties

paulien

Typisch iets voor jouw Gerard om André zo te laten stressen. Maar ik weet zeker dat je je beter gaat voelen als je dit allemaal ziet en wat er gaat gebeuren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!