Andre&Gerard.reismee.nl

Vooruitblik...

Gerard weet het nog niet; maar een verrassingsprogramma is in de maak;

Zaterdag 12 mei; Vertrek naar het prachtige Wenen

En Gerard maar denken dat we naar Maastricht vertrekken.

tot nu toe heeft hij geen idee!

Zondag 13 mei; Een privé-tour door wenen en bezoek aan Schönbrunn (het paleis van Frans-Jozef & Sissi)

Maandag 14 mei; Een verjaardags-dinner in het beroemde Weense restaurant 'Figglmüller'

Hier serveren ze grootste Wiener-schnitzels ooit!!

Dinsdag 15 mei; Gerards verjaardag! We bezoeken de Weense Staatsopera!

Ik heb een prachtige plek in de loge gereserveerd voor de voorstelling;

'De Barbier Van Sevilla'

Woensdag 16 mei; Terugvlucht naar Nederland

Haha Gerard wordt langzaam nerveus

Hij denkt te gaan bungie-jumpen in Maastricht, ja heus!

Ondertussen heb ik de voorpret om een van zijn reiswensen in vervulling te laten gaan

Wat zal hij bij vertrek op schiphol versteld staan

Hoe kan je een 50-jarige beter eren

door hem de grootste Wienerschnitzel ter wereld te serveren!!

Help me de verrassing nog geheim te houden de komende dagen

en hem nog even met het bungie-jumpen in Maastricht te plagen...

Respons van jullie is van harte welkom; tik aan op het vakje 'reageer'en plaats je bericht of felicitatie (vergeet niet op opslaan te drukken). Gerard kan jullie reacties lezen op 12 mei; de dag van vertrek..........