Andre&Gerard.reismee.nl

Gerard wordt 50 !!

Hallo allemaal,

hier het volgende verhaal;

Gerard wordt 15 mei50 jaar jong!!

en daarom maakt hij de volgende sprong;

Hij is in de veronderstelling een weekendje naar Maastricht te gaan;

in plaats daarvandoen we het prachtige Wenen aan....

Ik wil jullie vriendelijk vragen het geheim nog even te bewaren

zodat ik nog wat wensen, verhaaltjes en evt. foto's kan vergaren.

Dus wees zo lief en voeg aan deze site een wens, een foto of een verhaal

dan wordt dit een verrassing van mij en jullie allemaal......

groetjes,

Dré

Hieronder kunnen jullie (via 'reageer')in het berichtenveld reageren, vergeet niethet geplaatste berichtjeop te slaan. Een foto of grappig plaatje kunnen jullie aan mijn email-adres toezenden; emailvandre@gmail.com

Reacties

Reacties

Annemiek

Wat een leuk idee, weer eens wat anders dan een bungy-jump....
Als ik aan Wenen denk, denk ik ook aan ons avondje in de Meervaart, waar wij hebben mogen genieten van de familie Von Trapp , wij hebben meegezongen en geacteerd bij de Sound of Music.
Ik verwacht ook dat Gerard oplet of hij "bergen"ziet....en wie weet na een borrel of 10 (?) , zien jullie Maria ook nog in het voorbij gaan.
Veel plezier in ieder geval!
Liefs Annemiek.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!